WAT DOEN WIJ?

PIZZAD ZET JOUW MERK OP TAFEL!

Elke dag bestellen tienduizenden mensen in Nederland pizza’s bij de losse onafhankelijke (niet-keten gebonden)  pizzeria’s en pizzabezorgdiensten. Een gevarieerde doelgroep van mannen, vrouwen, gezinnen met kinderen en zakelijke fijnproevers, smullen dagelijks van deze heerlijke verse pizza’s. De pizzadozen waarin ze worden bezorgd zijn dan ook een bijzonder effectief en uniek medium om je merk, product of dienst op een opvallende wijze bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.

ADVERTEREN OP PIZZADOZEN SINDS 2004!

PizzAd is sinds 2004 dé media-exploitant die bedrijven de mogelijkheid biedt om regionaal en landelijk te adverteren op pizzadozen. Dit medium is uniek in haar soort, haar bereik en haar impact. Een medium dat niet misstaat in het instrumentarium van marketing managers en mediabureaus. Het kan zelfstandig worden ingezet of als onderdeel van een geïntegreerde mediacampagne. PizzAd biedt verschillende mogelijkheden om te adverteren variërend van het volledig bedrukken van een pizzadoos tot het plaatsen van kleinere advertenties/acties/uitingen op zowel de bovenkant als zijkanten van een pizzadoos. 

NIEUW! DE QR CODE OP DE PIZZADOOS.

Nieuw is nú, het drukken van activerende en dynamische QR codes in de huisstijl van de adverteerders, uitingen die direct kunnen leiden tot clicks/leads of zelfs sales!  Naast de gegarandeerde bezorging van de pizzadozen leveren deze QR codes dus meetbare resultaten.  

Ben je dus opzoek naar iets anders dan abri-campagnes, boomerangkaarten, online (influencer-) campagnes, het verspreiden van folders of het plaatsen van advertenties? Dan zijn de pizzadozen van PizzAd een doeltreffend alternatief om jouw doelgroep te bereiken.

DOELGROEP/BEREIK

PizzAd is uniek in haar bereik binnen een doelgroep die voor de reclamewereld van groot belang is. De doelgroep van 15–55 jarigen is verreweg het best vertegenwoordigd in de pizzabestel- en afhaalpopulatie en daarbinnen is vooral de leeftijdscategorie tussen de 18–40 sterk vertegenwoordigd. Van belang is dat er geen significant verschil is tussen het bestelgedrag van mannen en vrouwen en dat de pizza-eters voornamelijk bestaan uit jongeren, studenten(-huizen), actieve singles, jonge gezinnen, tweeverdieners en zelfs bedrijven. De pizzabestellers, -afhalers hebben een paar gemeenschappelijke kenmerken: ze zijn vaak iets hoger opgeleid dan gemiddeld en hebben een modaal of meer dan modaal inkomen.

HET JUISTE MOMENT

PizzAd bereikt de mensen op het juiste moment. Men kijkt halsreikend uit naar de bestelde pizza en de pizzadoos wordt rechtstreeks in de handen van de consument geplaatst. De consument heeft dus tijd en aandacht voor de advertentie.  

Neem contact op met ons.

Frank Valies
Sales Director

Scan of klik op de QR-code voor mijn directe contact gegevens.